Zasady Wysyłki

Sprzedawcy są odpowiedzialni za wysyłkę sprzedanych przez ich sklep towarów.

Wysyłanie zakupionych przedmiotów:

Jeśli jesteś Sprzedawcą i korzystasz z usług transportowych, prosimy pamiętać, że jesteś ostatecznie odpowiedzialny za upewnienie że zamówione przez Kupującego przedmioty zostaną wysłane na czas i zgodnie z zobowiązującymi zasadami. Sprzedając na e-Bazar zgadzasz się na:

1. Poddanie w swoim profilu Sprzedawcy adresu skąd nadana będzie przesyłka.

2. Określenie kosztów wysyłki oraz czasu oczekiwania zamówionych przedmiotów.

3. Nadanie i wysłanie zamówionych przedmiotów niezwłocznie po ich sprzedaży.

4. Należy przestrzegać wszystkich lokalnych i międzynarodowych przepisów transportowych i celnych.

5. Dostawa na niewłaściwy adres prawdopodobnie oznaczać będzie że przesyłka wróci do nadawcy, więc upewnij się, aby wysyłać na adres podany w panelu Sprzedawcy.

6. Po wysłaniu przesyłki należy w Panelu Sprzedawcy oznaczyć wysyłkę jako Wysłaną. Pamiętaj, aby tylko oznaczyć jako przesyłkę jako Wysyłają po rzeczywistym jego wysłaniem. Po oznaczeniu zamówienia jako wysłane, Kupujący otrzyma powiadomienia o wysyłce za pośrednictwem poczty elektronicznej.

7. Wybierz odpowiednią kwotę za wysyłkę krajową jak i międzynarodową.

8. Ustaw parametry dla swoich Wysyłek w Panelu Sprzedawcy pod zakładką Produkty / Wysyłka.

Zapewnienie śledzenia wysyłki dla Twoich kupujących jest opcjonalne. W przypadku kiedy zamówienie nie dotrze na nadany przez Sprzedawce adres, ważny będzie dowód wysyłki. Ważny dowód wysyłki musi wykazać, że przedmiot rzeczywiście został wysłany. Jeżeli kupujący nie otrzyma zamówionego przez siebie przedmiotu może złożyć zażalenie na sklep Sprzedawcy i domagać się rekompensaty. Dołożymy wszelkie możliwe starania aby chronić sprzedawców i kupujących na wszelkiego rodzaju oszustwa. Każdy zgaszany spór rozpatrywany będzie indywidualnie.